.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات رییس جمهور بی ربط است

این که رییس جمهور اعلام کرده اند که وقتی برای استماع سخنان نمایندگان به دلیل مشغله کاری ندارند، بی ربط ترین حرفی است که رییس یک دولت می تواند به مجلس یک کشور بزند/برداشت ما این است که این نوع رفتاری که رییس جمهور اتخاذ کرده است در راستای فرمایشات رهبری نیست چرا که رهبری تاکید موکدی به همه داشتند که در وضع موجود تلاش ها باید در راستای حفظ آرامش عمومی و سیاسی کشور باشد

به گزارش شمال نیوز عوض حیدرپور شهرضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، در خصوص پیام شفاهی رییس جمهور به مجلس مبنی بر عدم استماع اظهارات نمایندگان در روز حضور در مجلس به دلیل مشغله کاری گفت: هبچ مشغله کاری واجب تر از رسیدن به مشکلات و مسائل  مردم نیست.

 


نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مدیریت اقتصادی دولت دهم تصریح کرد: در شرایط امروز اقتصادی به حدی مردم زیر فشار اقتصادی هستند که همه هم و غم مجلسی ها و دولتی ها باید رایزنی و کمک به حل مشکلات مردم باشد.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: برداشت ما این بود که آقای رییس جمهور به مجلس می آیند تا با همفکری نمایندگان در ماه های باقی مانده سال جاری به روشی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و برنامه ریزی برای ماه های پایانی دولت دهم دست یابیم.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رییس جمهور تاکید کرد: این که ایشان اعلام کرده اند که وقتی برای استماع سخنان نمایندگان به دلیل مشغله کاری ندارند، بی ربط ترین حرفی است که رییس یک دولت می تواند به مجلس یک کشور بزند.

 

حیدر پور حضور رییس جمهور در مجلس را ضروری توصیف و تصریح کرد: ایشان باید به مجلس بیایند تا نقاط ابهام زیادی که امروز به طور مثال در خصوص قانون هدفمندی یارانه ها و اجرای آن در فاز اول وجود دارد، روشن شود.

 

وی تاکید کرد: واقعیت چیزی دیگری است و آنچه آقایان در گزارش های خود بیان می کنند مسئله دیگری است و این ابهامات باید با حضور رییس جمهور در مجلس بیان شود.

 

حیدرپور با اشاره به وضعیت امروز اقتصادی کشور گفت: شرایط معیشتی مردم خوب نیست و حتما باید دولت و مجلس با اتخاذ راهکارهای عقلانی و کارشناسی برای برون رفت مردم از شرایط سخت معیشتی شرایط امروز و بالا بردن قدرت خرید مردم تلاش نمایند.

 

وی افزود: بدون شک در چند ماه باقی مانده از سال جاری در فرآیندهای بودجه ای مشکلات جدی داریم و چند ماهی که در سال آینده به عمر دولت باقی مانده است و باید رایزنی های دقیقی در خصوص نحوه  تخصیص، حصول و هزینه کرد منابع صورت گرفته و برنامه ریزی برای مشخص شدن ساختار بودجه ای برای سال آینده انجام شود.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم چنین تصریح کرد: برداشت ما این است که این نوع رفتاری که رییس جمهور اتخاذ کرده است در راستای فرمایشات رهبری نیست چرا که رهبری تاکید موکدی به همه ما داشتند که در وضع موجود تلاش ها باید در راستای حفظ آرامش عمومی و سیاسی کشور باشد و این نوع رفتار خارج از چهارچوب فرمایشات رهبری و دور از رفتارهای صحیح یک حکمران خوب در جایگاه رییس جمهور و رییس دولت است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.